2013. május 29., szerda

Insanity 8. hét + 4. Fit Test

Minden kétséget eloszlathatok most már arról, hogy a második hónap borzasztó. Egyáltalán nem az!:) Ne haragudjatok, hogy az első heti szenvedésemmel megijesztettelek benneteket, a második héttől már meg se kottyant. Bele kell rázódni mindenbe, ennyi az egész:)


Képzeljétek el, a legnagyobb meglepetésemre annyi fekvőtámaszt tudok már csinálni, amit a program előtt el se tudtam képzelni. A Max Interval Plyo nevű videóban elég sok a fekvőtámasz. Van egy gyakorlat, ahol 16 fekvő, 16 futás fekvőtámaszhelyzetben és még egyszer 16 fekvőtámasz, tehát 1 percen belül 32 fekvőtámasz. Régen képtelen voltam egyben 16 szabályos fekvőtámaszt megcsinálni, most pedig már a duplájára is képes vagyok, ami számomra nagyon nagy eredmény, nagyon örülök neki!:)

Hétfőn kellett a 4. Fit Test-et csinálni, ahol megint szép eredményeket értem el. Őszintén szólva nagyon utálom a Fit Test-eket, mert mindent beleadok azokba az egy percekbe, hogy a legjobb eredményt érjem el és annyira elfáradok tőle, hogy az szavakkal nem lehet kifejezni. Örülök, hogy már csak egy van belőle.
Az utolsó eredménye pedig:


Nagyon nehéz elhinnem, hogy tényleg elérkeztem az utolsó héthez. Nem tudom elképzelni, hogy ezek után ne folytassam tovább valamelyik másik edzésprogrammal, egyszerűen beütemeződtek már a délutáni edzések, nem hiszem, hogy abba fogom hagyni. Még maradt egy kis felesleg, amitől megszabadulnék, de a mostani állapotomban is alig várom, hogy fürdőruhába bújhassak végre:) Az Insanity Asylum-on gondolkozom, hogy elkezdjem-e az Insanity befejezése után, de ahogy néztem a videókat róla, nagyon brutális. Szerintem egy próbát megér, legfeljebb ha nem megy, akkor elkezdem még egyszer az Insanity-t, de most már remélhetőleg a diétát is fogom tudni tartani mellé. Egy kis ízelítő az Asylum-ból:


Az utolsó hét után teszem fel az utolsó Fit Test-em eredményét és egy előtte utána képet magamról:) (Lehet, hogy picit késni fogok az utolsó hét bejegyzésével, mert elég zűrös lesz az utána levő hetem, nem tudom mennyi időm lesz az utolsó összefoglalóra -összecsapni pedig nem szeretném-, de legyetek türelemmel, jelentkezek mindenképpen) Addig is hajrá, kitartás és sok sikert kívánok mindenkinek!:)

Üdv: Noémi

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Tök sokat fejlődtél! Remélem nekem is majd ilyen jók lesznek a későbbi fit test-jeim. :D Kíváncsian várom az utolsó eredményeket, meg fényképeket. :)))

    VálaszTörlés
  2. Létezik a BioTech USA-nak, nagyon finom proteinszelete a Pro Protein. Van sztracsatella, illetve málna ízben. Nagyon kevés szénhidrátot tartalmaz, ellenben sok fehérjét, ami edzés után létszükség. Hátránya: drága, viszont az édességigényed csillapítja, én is ezt eszem...:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippet, igazából attól félek, hogy az ilyen fehérjés cucctól pikkpakk visszajönnének a kilók:S

    VálaszTörlés
  4. Szia Noémi,

    Nagyon ügyes vagy!!! Én most vagyok a 6ik héten és ugyanúgy érzem magam mint te mikor ezt a hetet csináltad. Jo látni, hogy majd jobb lesz, mert most nagyon kedvtelenül állok neki, pedig elözö hetekben még vasárnap is tornáztam mikor nem kellett volna.
    Én is kiváncsian várom az elötte utána képeket :)

    VálaszTörlés