2013. május 12., vasárnap

Insanity 6. hét + 3. Fit Test



Eljöttek a Max-os hetek végre. Amennyire vártam, most annyira sírom vissza az első hónap edzéseit. Őszintén szólva fárasztóbb és szörnyűbb volt, mint az első hónap első hete. Pedig az se volt semmi!:) A második napra olyan brutális izomlázam lett, hogy alig bírtam mozdulni. Először nagyon hosszúak voltak ezek az egy órás edzések, de szombatra már úgy ahogy belerázódtam és nem szenvedtem annyira. Remélem csak az első hét volt ilyen megterhelő és a maradék három hetet már nem ilyen kedvtelenül fogom végigcsinálni.


A hétfői volt a legbrutálisabb. Először végig csináltam a 30 perces Fit Test-et, majd egy 1 órás edzés követte, ami jóval erőteljesebb volt, mint amit az első hónapban megszoktam. A videó végére már szinte csak vonszoltam magam, nem mondanám, hogy jól esett. Úgy voltam vele egy pillanatig, hogy hagyom az egészet a francba, de ha már végig csináltam öt hetet, nem hagyhatom abba. Összeszedtem magam és másnap bár undorral és kedvtelenül álltam hozzá az edzéshez végigcsináltam. És így tovább a többi napon. Remélem a vasárnapi kis pihenő után újult erővel fogok nekikezdeni a következő hétnek, mert mégis csak kellemesebb végigcsinálni a maradék 21 napot, pozitív hozzáállással.

El sem hiszem, hogy már csak 21 nap van hátra!! Nagyon durva, mintha csak most kezdtem volna! A hasamon és a combomon már eléggé észrevehető a változás, de nagyon kíváncsi vagyok a teljes végeredményre. Ahogy mások előtte utána képeit néztem az utolsó 4 hétben történik az igazán nagy változás. Ezek a Max-os edzések tényleg nagyon brutálisak, biztos vagyok a sikerben. Akármilyen edzésen voltam, ilyen szintű hajtást még nem tapasztaltam. Én ilyet még nem láttam, de az ujjperceimtől kezdve szerintem még a szempillámból is izzadtság folyik, ilyet én még soha semmilyen edzésnél nem tapasztaltam.


A 3. Fit Testem eredménye szerintem magamhoz képest megfelelő. Elég feszült és fáradt voltam, amikor neki kezdtem, ezért más állapotban lehet, hogy jobbra sikerült volna, de így se panaszkodom. Most ez így sikerült, lesz ez még jobb is:) A következő eredménye az, amire nagyon nagyon kíváncsi vagyok igazából. Ezen a héten a bemelegítésekben és a tényleges edzésekben is sokkal magasabb fokozaton kell csinálni a gyakorlatokat, szóval nagy reményeket fűzök a következő Fit Test-hez:)

A legutóbbi eredménye pedig itt is van:


Hajrá, hajrá, hajrá!! Minden kezdet nehéz, de bele lehet rázódni, a hatás pedig biztosan nem marad el!
Sok sikert mindenkinek!:)
Üdv: Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése