2013. május 18., szombat

Insanity 7. hét

Így a program vége felé el sem hiszem, hogy hét teljes hetet végigcsináltam már. Az előbb fejeztem be a hét utolsó előírt edzését, de vasárnap a pihenő napokon általában megcsinálom az Upper Body Weight Training-et. Így lesz ez valószínűleg holnap is:)


Elnézést, ha az előző bejegyzésemmel elbátortalanítottam esetleg valakit, nem azért írtam, hogy elvegyem bárkinek is a kedvét! Úgy gondolom, hogy a blognak akkor van értelme, hogyha őszintén írom le a tapasztalataimat és sajnos ez a múlthét tényleg olyan borzasztó volt nekem. Inkább azért, mert mentálisan teljesen el voltam/vagyok fáradva és ez kihat a fizikai állapotomra is.

Viszont remélem ezzel megnyugtatok most mindenkit: A MÁSODIK MAX-OS HÉT NEM VOLT NEHÉZ!! Egyszerűen csak bele kellett ezekbe a nagyon intenzív edzésekbe is rázódni, ugyan úgy, mint az első hónapban:) Szóval elnézést még egyszer, ha valakit megijesztettem, a max-os hetek is ugyan úgy tűrhetőek.

A naptár szerint a szombati edzést (Core Cardio And Balance, ami a Recovery Week-en is volt), le lehet cserélni a Max Interval Sports Training nevű videóra, ami  deluxe csomagban található. Ez egy 55 perces videó, a hasizmos feladatoktól kezdve minden van benne. Számomra elég durva volt ez a videó, de azt mondhatom, hogy kellemes volt, jól esett.:)

Hétfőn lesz a következő Fit Test, aminek nagyon nagyon kíváncsi vagyok az eredményére. Ezekben a max-os videókban egy-egy gyakorlatot hosszabb ideig kell csinálni, mint az első hónap videóiba, ami természetesen nagyobb kitartást igényel és több benne az olyan gyakorlat, ami a Fit Test-ben is van. Jövőhéten újra jelentkezem a 8. héttel és a Fit Test eredményével.:)

Hajrá mindenkinek! Aki szintén az utolsó két hétben tart annak pedig azt tudom csak mondani, hogy hajtsuk meg magunkat így a végén! Sok sikert és kitartást mindenkinek!

Üdv: Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése