2013. június 6., csütörtök

Insanity 9. (utolsó) hét + 5. Fit Test

Ezt is megéltük!:) Őszintén szólva vegyes érzelmekkel írom ezt az utolsó bejegyzést az Insanity-ról. Egyrészt örülök, hogy befejeztem és sikerült végigcsinálni ezt a 63 napot, másrészt furcsa, hogy nem lesz több Max Interval Circuit vagy Cardio Abs. Elkezdtem az Insanity Asylumot hétfőn, hogy pótoljam ezt a hiányt, a továbbiakban arról láthattok majd bejegyzéseket minden héten:)

Az utolsó Fit Test eredménye igazából az elsőhöz képest szerintem óriási haladás, nem gondoltam volna, hogy az állóképességem ennyit javul 2 hónap alatt. A minden napos edzések meghozták az eredményt, mint számokban, mind kinézetre egyaránt. Tehát az utolsó Fit Test-em eredménye:

 
Maradjunk picit még a számoknál, az első és az utolsó napon mért adataim:

Első nap:
  • magasság: 165 cm
  • súly: 60 kg
  • derék: 73 cm
  • csípő: 95 cm
Utolsó nap:
  •  magasság: 165 cm
  • súly: 57 kg
  • derék: 69 cm
  • csípő: 85 cm
Bár ezzel én még mindig nem vagyok teljesen megelégedve, de folytatom tovább az edzést az Asylummal, szóval nyár végére lesz ez még jobb is.:) Ami biztos, hogy már most is látható eredményeket értem el, sokkal jobban érzem magam, hogy nem vagyok már olyan lusta és mozgok rendesen. Higgyétek el nekem nagyon sokat számít az ember közérzetének, hogy mozog-e vagy sem. Sokkal jobban érzem magam így, hogy meg van minden nap az a gondolat a fejemben, hogy ma végig csinálok egy egy órás kis edzést és pár hónap múlva sokkal jobban fogok kinézni. Másrészről pedig élvezem a mozgást, nem megterhelő annyira, tehát nagyon sokat segített nekem az Insanity testben és lélekben is egyaránt.


Végül, de nem utolsó sorban az ígért kép. Mint említettem ez még nem a vége, még mindig van mit dolgozni a testemen, de 2 hónap alatt szerintem megfelelő az eredmény, eddig akármennyit járhattam kondi terembe, soha nem fogytam még ennyit 2 hónap alatt.


Jövőhéten jelentkezem az Asylummal, addig is sok sikert mindenkinek az Insanity-hez vagy bármilyen más edzésprogramhoz, amit csinál!:)
Üdv: Noémi

13 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon ügyes vagy! Szuper eredmények!! A fit testnél hihetetlen milyen sokat fejlődtél. Remélem nekem is így javul, majd az állóképességem. Méretek is nagyon jók, és a fényképenis látványos a változás!!! Kíváncsian várom az Asylumról is majd a beszámolókat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen!:) sok sikert neked is, biztos javulni fog neked is!!:) diétázol mellette?

      Törlés
    2. A diéta szót túlzásnak tartom. :) Nem számolgatok, meg ilyesmi. Nem eszem kenyeret, hanem kétszersültet. Ebédre viszont bármit eszek. Édességet, cukrot kiiktattam, max heti egy édesség belefér. Vacsorázni nem nagyon vacsorázok, esetleg valami gyümi, ha nagyon éhes vagyok. Ja és edzés után mindig valami fehérjét beviszek, virsli vagy tojás. Jó lenne esetleg fehérjeport venni, mert az gyorsan megiszom, és kész. :)

      Törlés
  2. Ez szuper! Tegnap találtam a blogodra, éjjel ki is olvastam és eldöntöttem, hogy én is elkezdem hétfőtől.:) Gratulálok a kitartásodhoz, az erődhöz, nagyon becsüllek érte.
    Remélem bennem is lesz ennyi.
    A fotó pedig magáért beszél...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy neked is sikerülni fog, az egész fejben dől el. Én is nagyon sokszor abba akartam hagyni, mert fáradt voltam és utáltam mindent, de ki kell tűzni egy célt és úgy menni fog, az agyad előbb feladja a küzdést, mint az izmaid, szóval ha fáj akkor sem szabad abbahagyni:) Sok sikert és kitartást kívánok hozzá!:)

      Törlés
    2. köszi a biztatást! Tavaly heti öt 1:45 perces cardioval fogytam 16 kilót. Abból a nagy kajálásoknak köszönhetően és a lustaságnak persze, visszakaptam nyolcat.:S Ezt kell letolnom most, de már nem volt kedvem az ellipter, futópad, bico combohoz és már a hatása sem a régi nálam, ezért döntöttem az Insanity mellett. Azt tapasztaltam, hogy ez mindenkinél működik ha nem adja fel.:)

      Törlés
    3. Nem semmi 16 kilo, gratulalok!:) ha ment tavaly, akkor menni fog most is, csak a taplalkozasra figyelj oda, ezt sajnos a sajat boromon tapasztaltam meg, hogy a sok idegeskedes miatt nem tudtam megfeleloen odafigyelni es egy ido utan anmyira mar nem volt latvanyos a fogyas. Most ahogy elkezdtem az asylumot megint elkezdtem a dietat, remelem tobb sikerrel, mint ezelott, de szerintem tenyleg megnagyobb valtozas lett volna az insanity utan is, ha nem nasiztam volna neha idegessegemben.:(

      Törlés
  3. Igazából én ha eldöntöm, akkor betartom... talán át is estem a ló túloldalára és keveset ettem. Ezért is jött vissza olyan könnyen... Viszont az Insanity mellett úgysem bírom rendes étel nélkül.. ez olyan terhelés..:S
    Nem vagyok benne biztos, hogy az alap Insanity van meg nekem és nem az asylum... tudom, hogy ez utóbbi már a tovább fejlesztett verzio. Ha az a Test amiről Te is írtál, akkor az az alap Insanity? Nem ugyanaz a Test-je gondolom.. ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami kint van nekem fit test az az insanity-hez van. Onnan tudod megkulonboztetni, hogy az insanity 60 napos program az asylum pedig 30, valamint az asylum gyakorlataihoz koordinacios letrat (tobb neve van meg pl: taktikai letra, ugyessegi letra) kell hasznalni. Egyebkent ird be youtubeon, hogy insanity es ugyis kihozza a videoit, akkor biztosra megtudod, hogy melyik program van meg:)

      Törlés
  4. Akkor jó, mert az van meg amit kitettél, csak attól tartottam, hogy a másiknak is ugyanez a Test-je.. köszönöm szépen!:) Hajrá:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sok sikert neked is az Insanityhez. Én most hétfőn kezdtem el. Ha hétfőn neki kezdesz, akkor csak egy hét csúszásban leszünk és bíztathatnánk egymást, ha lankadunk. ;)

      Törlés
  5. Rendben!:) Jönni fogok hozzád minden nap.:)

    VálaszTörlés
  6. Szuper! :D Van blogom, ahol tudjuk bíztatni egymást. ;)
    http://insanityedzessel-formalodni.blogspot.hu/

    VálaszTörlés