2013. június 9., vasárnap

Asylum 1. hét (+1. Fit Test)


Jelentem túl vagyok az Asylum (Volume 1) első hetén. Tudtam az Insanity vége felé, hogy nem akarom abbahagyni az edzéseket, viszont valami újra vágyom, ezért rákerestem Shaun T további edzésprogramjaira és így találtam rá az Asylum-ra. Hogy őszinte legyen picit féltem tőle mielőtt belekezdtem. Már régóta nézegettem a videóit és nagyon brutálisnak tűntek, de örömmel mondhatom, hogy az Insanity max-os heteinél ezek sem durvábbak. (A képre kattintva megnézhetitek nagyobb méretben a naptárat)


Az Asylum-ban 6 videó váltakozik 30 napon kereszül, vannak vannak benne kemény cardio edzések és erősítés is. Személy szerint nekem jobban tetszik így az első hét után az Asylum, mert több benne az erősítés. Például a Back to Core vagy a Strenght nevezetű videók után olyan izomláz volt a hasamban és a hátamban, amit még az Insanity alatt sem tapasztaltam.

A videók feléhez szükséges úgynevezett taktikai vagy koordinációs létra, súlyzók és lehet használni fitness gumiszalagot is. Kerestem különböző sportboltokban létrát, de a mindenhol csak ilyen 5-6 métereset találtam, az Asylum-hoz pedig kb. 2 méteres létra kell, aminek 5 foka van. A problémát gyorsan sikerült áthidalni, utána néztem az interneten a paramétereknek és apu segítségével műanyag lapokból és szalagból sikerült egyet készíteni. Teljesen megfelel a feladathoz, sokkal olcsóbban megúsztam, mintha boltban vettem volna egyet. (Egyébként 7-8 ezer forintért láttam sportboltokban.) Ha valakit érdekelnek a pontos méretek és hogy hogyan kell csinálni, szóljatok és szívesen segítek.:)

Amióta elkezdtem az Asylum-ot újra elkezdtem diétázni. Őszintén szólva nem megy egyszerűen, főleg esténként szenvedek nagyon az éhségtől. Nem szeretem, hogy be van osztva, hogy mikor ehetek, 5-fél6 körül eszem utoljára általában, a vacsora után fél órával megcsinálom az edzést, viszont edzés után már nem szeretek enni, ezért sajnos este 10 körül, amikor lefekszem elég éhes vagyok. Így hétvégére már viszonylag jobb lett és nem szenvedek este, de a hét elején még elég nehezen bírtam megállni, hogy ne egyek.

Az Asylum-ban is van Fit Test, csak itt Athletic Performance Assessment-nek nevezik. Ezt az első és az utolsó nap kell csinálni, bár a naptár nem írja, csak az utolsó napra, de szerintem hülyeség lenne, ha nem az elején és a végén csinálnám. (Ezt a Fit Test táblázatot találtam a neten, de nem hiszem, hogy a 15. napon is megfogom csinálni, mert a naptár szerint nem kell és nem is szeretem annyira a Fit Test-eket, hogy pluszba megcsináljam) Tehát itt az első Fit Test-em:


A héten még nem volt a Gameday nevezetű videó, attól félek a legjobban. Belenéztem már, de elég ijesztőnek tűnk, remélem bírni fogom:)



Jövőhéten is jelentkezek a második héttel, addig is sok sikert kívánok mindenkinek akár az Insanity-hez, akár az Asylumhoz! Hajrá!:)

Üdv: Noémi

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok a kitartásodhoz, és a teljesítményedhez.
    Én is szeretnémelkezdeni a jövő héten, és szívesen olvasnék arról, hogy készült a létra. Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Az utolsó bejegyzésben leírtam, ha bármi kérdésed van csak írj!:) Neked is sok sikert kívánok, hajrá!:)

      Törlés
  2. Esetleg edzés után egy fehérjeturmix? Akkor nem éhesen feküdnél le..
    Hajrá, én holnap Tesztelek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkoztam már rajta, de félek a fehérjétől, nem szeretnék felpuffadni tőle. Neked van már valami tapasztalatod a fehérjeturmixokról?:)

      Törlés
    2. Már akartam én is írni Neked, hogy az edzés után nagyon fontos, hogy egyél valamilyen fehérjét. Minden edző is ezt szajkózza. Bármilyen formában de vigyél be (tojás, túró, hús, sajt, turmix), mert nagy szüksége ban az izmoknak rá. És azt isdcb mondják, hogy edzés után egy órán belül. Puffadástól ne félj, a fehérje nefhm puffaszt.

      Törlés
    3. Igen, csak pl az Asylum-os diétában azt írja, hogy minél kevesebb tejterméket, szóval maradt a hús és a fehérjeturmix, de nem szeretnék ilyen turmixokat inni, viszont húst meg nem mindig tudok enni utána, azért vagyok ilyen ez se az se jó helyzetben. De köszönöm szépen az ötletet:)

      Törlés
    4. Akkor marad a tojás. :) Meg, ami gyorsan fogyasztható az a virsli. :)) Amúgy a tojásnál van, hogy nincs időm megcsinálni és nyersen lehúzóm. :) Esetleg gyümölcsturmixba bele. :D

      Törlés
    5. Sziasztok.
      Szeretném megkérdezni hogy a rest day vagy is az 5. naphoz videót nem találtam segítsetek hogy hol tudom letölteni.Vagy az pihenőnap ?

      Törlés
  3. Sziasztok! Nagyon èrdekel az Asylum, de nem tudom, hogy honnan tudom megvenni, megszerezni. Tudnàtok nekem segìteteni? Elöre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok

    Most kezdtem másodszorra a az insanityt nagyon jó.
    Keresgéltem még Shaun T videókat találtam is. Sajnos az asylum vol 2 nem találtam fit test videót pedig azt írták, hogy a championship videóval van együtt. Segítsetek találni valamit.

    Köszönettel Tibor

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok

    Most kezdtem másodszorra a az insanityt nagyon jó.
    Keresgéltem még Shaun T videókat találtam is. Sajnos az asylum vol 2 nem találtam fit test videót pedig azt írták, hogy a championship videóval van együtt. Segítsetek találni valamit.

    Köszönettel Tibor

    VálaszTörlés
  6. Edzés után enni kell!!!!!! Fehérjeturmix edzés után, majd egy órán belül szilárd kaja mert eltünnek az izmok. A mérleged dobd ki csak centiben mérd magad. Sok zöldség husi kevés gyümölcs edzés után gyors felszívódáaú fehérje és sok sok folyadék!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia!Elég régiek a bejegyzések....tudnál nekem segíteni Noémi?Előre is köszönöm

    VálaszTörlés