2013. június 17., hétfő

Asylum 2. hét


Mivel az Asylum csak 30 napos program, ezért úgy gondolom, hogy minden edzés tényleg számít és a maximumot kell kihoznom magamból ezalatt a 30 nap alatt. Sajnos ez az elmúlt héten nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Nagyon bonyolult hetem volt és elképesztően fáradt voltam egész héten, ami meg is látszott a teljesítményemen. Emellett egyébként még mindig nagyon élvezem az Asylum videóit, nekem jobban bejönnek, mint az Insanity edzései. Sajnos a keddi napon későn értem haza és annyira kimerült voltam, hogy képtelen voltam megcsinálni az edzést.:( A Vertical Plyo nevezetű videót kellett volna csinálni, de úgy tervezem, hogy a következő héten duplázom majd, amikor az kerül sorra.

Így két hét után újabb változásokat látok, főleg a diéta miatt is szerintem. A karomat sokkal izmosabbnak látom, ha befeszítem és a pocakom is egyre jobban tűnik el, a kis háj réteg alatt pedig már igen erősen érezhetőek az izmok, aminek nagyon nagyon örülök.:)

A múltheti bejegyzésben említettem, hogy nagyon féltem a Game Day nevezetű videótól. El nem tudom mondani mennyire élveztem!! Annyira tetszett, pedig nagyon megterhelő volt, de én elképesztően jól éreztem magam közben.:) Valószínűleg közre játszott, hogy aznap nagyon jó kedvem volt és délelőtt csináltam az edzést, amikor még friss voltam, de nagyon jó volt, alig várom már a következőt. Meg se kottyant, hogy egy órás volt a megszokott 40-45 perc helyett.:)

 A diétát, amit elkezdtem nagyjából tudom tartani, de még nem iszok előre a medve bőrére, nem tudom ez az állapot meddig fog tartani. Szombaton nagycsaládi összejövetel volt, kerti sütögetéssel egybekötve és hát minden tiszteletem annak, aki meg tudta volna állni abban a helyzetben, hogy ne lakmározzon be igazán. Azért odafigyeltem, amennyire tudtam, csirkehúst ettem, salátával, és grillezett gombát, de hogy őszinte legyek bűnöztem egy picit és a sütikbe bele-bele kóstoltam, képtelen voltam megállni. Ennyi edzés mellett úgy érzem igazán megérdemeltem.:)

Még két hét van az Asylum első részéből, már most gondolkozok a következő programon, mert semmiképpen nem szeretném abbahagyni az edzéseket. Nyáron jelenik meg Shaun T új programja  Focus T25, ami 25 perces videókból áll, Magyarországon szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet majd kapni és az interneten se lesz fent egyből, pedig szívesen kipróbáltam volna.Van egy úgy nevezett Asylum Volume 2, ami az Asylum második része, ugyan azokat az eszközöket használják hozzá a videókban, csak szerintem egy fokkal keményebb az Asylum-nál, szerintem azzal fogom folytatni. (Itt egy videó az új Focus T25-ról)



Biztos ti is láttátok az Insanity-s videókban a szereplőkön az Insanity-s pólókat. A neten nézegettem és aki Amerikában teljesíti akár az Insanity-t, akár az Asylum-ot és beküld magáról pár adatot és előtte utána képeket, az kap egy egyen pólót, aminek az elején az Insanity (vagy az Asylum) felirat áll, hátul pedig, hogy "I earned it" (aki esetleg nem tud angolul, azt jelenti, hogy "kiérdemeltem"). Annyira nagyon nagyon szeretnék egy ilyen pólót, de sajnos Magyarországra nem szállítanak.

Minden esetre addig is élvezettel csinálom az Asylum-ot és folytatom a diétát.:) Sok sikert és kitartást kívánok most is mindenkinek!

Üdv: Noémi

3 megjegyzés:

  1. Ez a T25-ös reklám nagyon felcsigázott! :)) Remélem mire kész leszek az insanity-vel kijön ez. :) Nekem is szükségem lenne rövid edzsekre. Gyerek mellett nagyon nehéz. Ma 25 milliószor kellett leállnom ,mert egyedül voltam vele, és mindig kellett neki valami. :S Ha férjem itthon van, azért egyszerűbb! :))) Hidd el nagyon hamar felkreülnek ezek a netre. Nem sokat kell majd várni rá szerintem. :))
    És olyan pólót valahogy be kell szereznünk. :))
    Nagyon ügyi vagy. Úgy látszik akkor ez egy ilyen hét volt, hétfőn és kedden én sem edzettem. :SS

    VálaszTörlés
  2. A póló gyakorlatilag bárhol beszerezhető, ahol készítenek póló feliratot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is erre gondoltam, már csak azt kéne kitalálni, hogy a hátulja milyen betűtípussal van írva, hogy tuti egyforma legyen:)

      Törlés