2013. július 12., péntek

Asylum utolsó hetei

Elnézést kérek mindenkitől, hogy az elmúlt hetekben nem írtam bejegyzéseket, de nem igazán volt időm gép elé ülni, de ezentúl próbálok picit jobban odafigyelni a blogra. :)

Az elmúlt 3-4 hétben sikerült befejeznem az Asylum-ot több kevesebb sikerrel. Az utolsó két héten elég kusza volt az életem, ezért 2-3 edzés kimaradt, de szerintem az még belefér. Sajnos az Asylum végére elfogyott az a nagy lendület, amivel neki kezdtem, a végén már annyira macerásnak tartottam kipakolni a taktikai létrát, plusz elég pici a szobám, így a gyakorlatok között is mindig ide-oda kellett pakolgatni, ami a végére már inkább csak bosszúságot okozott.

Számomra az Asylum csak egy fokkal volt nehezebb az Insanity-nál, de az Insanity-be szerintem több energiát fektettem, azt jobban meg akartam csinálni. Az Asylum elején nagyon megtetszettek a változatos videók, feladatok, de most így túl mind a kettőn azt mondhatom, hogy az Insanity összességében nekem valahogy jobban tetszett, jobban ment.

Az Asylum után tartottam egy hét pihenőt és most a héten elkezdtem Shaun T legújabb edzésprogramját a Focus T25-t. Az első hétről szerintem vasárnap tudok írni egy bejegyzést, de addig is annyit elárulhatok, hogy egész ütős lett szerintem, én duplázom a videókat (egyet az Alpha és egyet a Beta hónapból) és így 2x25 perctől másnapra nagyon tuti kis izomlázam lesz.:)

Természetesen az Asylum után is megcsináltam a méréseket és a képet, sajnos nagy változás nem történt, amit magamon észre veszek az a combom és a hasam, a csípőm viszont most kevésbé sajnos.

Tehát a mostani adataim:

Insanity előtt:

  • magasság: 165 cm
  • súly: 60 kg
  • derék: 73 cm
  • csípő: 95 cm
Insanity után:
  • magasság: 165 cm
  • súly: 57 kg
  • derék: 69 cm
  • csípő: 85 cm
Asylum után:
  • magasság: 165 cm
  • súly: 56 kg
  • derék: 65 cm
  • csípő: 85 cm


Kitartás mindenkinek, vasárnap jövök a Focus T25 ismertetőjével és az első hét tapasztalataival.
Üdv: Noémi

5 megjegyzés:

  1. de bizony, hogy látszik a változás! nem is kicsit!
    Óriási gratula! Írj sűrűbben!:) Én jövő héten kezdem a maxos heteket, félek.:D és a diétát is nehezebben tartom mint eddig bármikor. Kilók megálltak, viszont azokat a ruhákat hordom, amit 5-6 kilóval könnyebben. Teljesen más összetételem lett.:S
    Szerintem ha így nyomod T25-t, lassan kockáid lesznek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és gratulálok én is neked!:)) Őszinte leszek, a max-os hetek legelső hete óriási szívás, de csak az első, a többi már simán fog menni, úgyhogy nehogy feladd:) A kilókkal meg ne foglalkozz, mert egyszerre égeted a zsírt és szeded fel az izmot és mint tudjuk az izom nehezebb a zsírnál, szóval ne foglalkozz a kilókkal, biztos fantasztikusan nézel ki!:) Hajrááááá!:)

      Törlés
  2. Szia!

    Gratulálni szeretnék, tudom, hogy mennyire kemény az Insanity, én ma fejeztem be az első hónapot :) tehát minden elismerésem, az Asylum is nagyon brutális, amennyiben láttam, rendkívűl kitartó vagy!
    A kérdésem az, hogy elkezdted-e a T25-t? Ha igen, mi a véleményed róla?
    S még valami, mennyire fontos a diéta? Nem azt akarom mondani, hogy össze-vissza szeretném zabálni magam, de néha becsúszik egy süti, egy fagyi, azon kívűl vigyázok arra, hogy mit eszek. Te kb. miket ettél, mondjuk reggelire, vacsorára? S ha nagyon megkívántad az édeset...?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy az edzések alatt akkor nem figyelsz oda arra, hogy most miből mennyit ehetsz, vagy hogy mit?
    Én elkezdtem diétázni, fogyózni és szép eredményt sikerült elérnem. Viszont már nagyon elegem van abból, hogy folyton csak zöldség, gyümölcs vagy hal és tojás az étrendem. Szeretnék vissza állni rendes étkezésre, és elkezdeni az Insanity-t. Szerinted, ha az mellett rendesen étkezem, akkor is hatni fog?
    Válaszod előre is köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  4. Látszik derékban a változás, szerintem fog az még összébb menni. A csípő miatt ne aggódj, valószínűleg ilyen a csontozatod. Nemsokára eléred az ideális 90-60-90-et... :-)

    VálaszTörlés